Escola Pia de Tàrrega

diumenge, 2 de novembre del 2014

Castanyada a ritme d'Elvis!

Aquest divendres 31 d'octubre, vam celebrar la festa de la castanyada a l'escola i els alumnes de 6è la van organitzar, per aquest motiu,van voler adaptar la lletra de la cançó "Estic xocat" de l'Elvis Presley per cantar-la aquesta tarda. Així que a ritme de rock amb aquesta gran adaptació de la lletra ens van deixar bocabadats!

(lletra)

Aquella castanyera em mirava amb un somriure estrany,
semblava que em volgués tenir-me més a prop,
El cos no em respon no se que passa amb mi.
Tinc gana! Estic afamat!

Les castanyes cremen i els panellets ens menjarem,
amb proutes feines tot això ens acabarem.
És una festa que mai em organitzat.
Esperem que us hagi agradat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada