Escola Pia de Tàrrega

dimarts, 13 de gener del 2015

La vida és bella

I comencem aquest nou any amb noves cançons!
Aquí us deixo una de les cançons que anirem assajant, segur que us sona, ja que viure és molt bonic.


A cantar s’ha dit!

Vídeo amb la lletra:


(Lletra)
Jo, en veure que somrius
(Jo, en veure que somrius) 
Sóc el nen que vaig ser ahir. 
(Sóc el nen que vaig ser ahir.)

Si jo vetllo pels teus somnis, 
La por ja no vindrà i així sabràs 
que viure és molt bonic 

Van mil llàgrimes al mar 
(Van mil llàgrimes al mar) 
Tu mai no em veuràs plorar 
(Tu mai no em veuràs plorar )

És que la teva alegria 
amaina el meu dolor i així jo sé 
que viure és molt bonic 

nu,      nu, nu, nu,nu,nu, nu
(nu,     nu, nu, nu,nu,nu, un)

nu,      nu, nu, nu,nu,un
(nu,     nu, nu, nu,nu,un)

Sí, el meu cor sempre estarà 
allà on sigui el teu cor 
si tu no deixes de lluitar 

I mai no perdis la il·lusió 

mai no oblidis que al final 
hi haurà un lloc per l'amor  

Tu no deixis de jugar 
(Tu no deixis de jugar)
No, no paris de somiar 
(No, no paris de somiar )

Que una nit la tristesa 
de cop se n'anirà i així sabràs 
que viure és molt bonic 

nu,      nu, nu, nu,nu,nu, nu
(nu,     nu, nu, nu,nu,nu, un)

nu,      nu, nu, nu,nu,un
(nu,     nu, nu, nu,nu,un)

Que una nit la tristesa

de cop se n'anirà i així sabràs 
que viure és molt bonic 

Da ra ra ra ra ra

De cop se n'anirà i així sabràs 

que viure és molt bonic 

Da ra ra ra ra ra
            (Da ra ra ra ra ra)
Da ra ra ra ra ra

            (Da ra ra ra ra ra)

Una versió de la cançó cantada pel cor Geriona:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada